Επίσκεψη στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών
19 Μαΐου 2017
Επίσκεψη Αθήνα 2017
30 Μαΐου 2017
Προβολή όλων

Για το μάθημα της Τεχνολογίας της Β’ Γυμνασίου

Στα πλαίσια του μαθήματος της Τεχνολογίας της Β΄ τάξης Γυμνασίου, οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες των 11 περίπου μαθητών και κάθε μία ομάδα αναλαμβάνει μετά από ψηφοφορία, να δημιουργήσει μία εικονική επιχείρηση, λαμβάνοντας υπόψη την δομή και την λειτουργία μίας προϋπάρχουσας πραγματικής επιχείρησης.

Όλα τα τμήματα έχουν περίπου την ίδια οργάνωση, ακολούθησαν την ίδια διαδικασία και οι διευθυντές είχαν τα ίδια καθήκοντα. Σχεδόν όλα τα προϊόντα έκαναν τεράστια επιτυχία και έγιναν SOLD OUT !.

Η βαθμολογία του Β’ Τετραμήνου ορίζεται ως εξής :

  1. Προφορικός βαθμός από τους Γενικό διευθυντή, Διευθυντή προσωπικού και καθηγητή.
  2. Βαθμός από την επιτυχία του τελικού προϊόντος.
  3. Και τέλος βαθμός από την γραπτή εργασία του κάθε μαθητή.

Ο τελικός βαθμός είναι ο μέσος όρος των παραπάνω.

 

Το τμήμα Β4α. Οι μαθητές :

Επώνυμο Όνομα ΡΟΛΟΣ
ΣΑΛΤΣΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ Διευθυντής Ασφάλειας και Υγιεινής
ΣΑΡΗΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Διευθυντής Οικονομικών
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ Διευθυντής Προμηθειών
ΣΙΤΑΡΙΔΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ Διευθυντής Έρευνας και Ανάπτυξης
ΣΤΟΙΚΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Μηχανικός Σχεδιασμού Προϊόντος + Διευθυντής Παραγωγής
ΣΥΓΓΟΥΡΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Διευθυντής Μάρκετινγκ + Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων
ΣΦΕΤΚΟΥ ΑΝΔΡΙΑΝΑ Διευθυντής Προσωπικού
ΤΑΣΙΔΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ Διευθυντής  Πληροφοριακών Συστημάτων
ΤΟΤΣΚΑ ΕΥΧΑΡΙΣ Γενικός Διευθυντής
ΤΟΥΡΑΣΒΙΛΙ ΜΑΡΙΑ Διευθυντής εκπαίδευσης
ΤΡΟΠΙΟΣ ΗΛΙΑΣ Διευθυντής Ποιοτικού Ελέγχου

Το τμήμα Β4α αποφάσισε να δημιουργήσει την εταιρία RICE MILK (Το Ρυζόγαλο της Γιαγιάς) έχοντας υπόψη την εταιρία ΛΥΚΑΣ ΙΚΕ. Το ρυζόγαλο στα Αγγλικά δεν γράφεται έτσι, αναφέρεται ως rice pudding, αλλά για λόγους διαφημιστικούς η εταιρία αποφάσισε έτσι μετά από εισήγηση του διευθυντή Μάρκετινγκ και Δημοσίων Σχέσεων.

Οι μαθητές κατέληξαν μετά από αρκετές συνεδριάσεις και την εισήγηση του μηχανικού σχεδιασμού προϊόντος και διευθυντή παραγωγής με την βοήθεια της διευθύντριας έρευνας και ανάπτυξης, να παράγουν ρυζόγαλο με κάλυψη τριμμένων μπισκότων κανέλας.

Την διαφήμιση του προϊόντος ανέλαβε να κάνει ο διευθυντής μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων.

Όλοι οι μαθητές ανάλογα με την ιδιότητα τους ανέλαβαν να κάνουν και από κάτι.

Ο διευθυντής οικονομικών ανέλαβε τα έσοδα και έξοδα της εταιρίας (προϋπολογισμό και ισολογισμό), να εκτιμήσει την τιμή του προϊόντος.

Ο διευθυντής ασφάλειας και υγιεινής ήταν υπεύθυνος για την σωστή χρήση των συσκευών και την τήρηση των κανόνων ασφάλειας και υγιεινής καθ’ όλη την διάρκεια της παραγωγής και διάθεσης του προϊόντος.

Η διευθύντρια προμηθειών ήταν υπεύθυνη για την προμήθεια όλων των πρώτων υλών που χρειάζονταν για την συνταγή, μετά από εισήγηση του διευθυντή ποιοτικού ελέγχου για την σωστή επιλογή ποιοτικών υλικών.

Την προμήθεια των απαραίτητων συσκευών και μαγειρικών σκευών ήταν υπεύθυνος ο διευθυντής παραγωγής που κάτω από την επίβλεψή του έγινε όλη η διαδικασία παραγωγής.

Η διευθύντρια προσωπικού ανέλαβε να μας οργανώσει φτιάχνοντας το οργανόγραμμα της εταιρίας και μαζεύοντας τα στοιχεία επικοινωνίας για να μπορέσει η ομάδα να οργανωθεί και εκτός σχολείου.

Ο διευθυντής πληροφοριακών συστημάτων ήταν υπεύθυνος για την μηχανοργάνωση της εταιρίας, και βοήθησε όλη την ομάδα σε ότι είχε σχέση με τους Η/Υ.

Η διευθύντρια εκπαίδευσης ανέλαβε να μας εκπαιδεύσει σε ότι η ομάδα δεν γνώριζε πάντα με την βοήθεια των άλλων διευθυντών ανάλογα με το τι θέλαμε να μάθουμε.

Τέλος αλλά όχι τελευταία ως θέση η Γενική Διευθύντρια που χωρίς τον καθοδηγητικό της ρόλο, την επιμονή και τις απαραίτητες ικανότητες διοίκησης η ομάδα δεν θα είχε καταφέρει τίποτα.

 

 

 

Το τμήμα Β4β. Οι μαθητές :

Επώνυμο Όνομα ΡΟΛΟΣ
ΤΣΑΧΑΛΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Γενικός Διευθυντής
ΤΣΙΡΑΠΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ Διευθυντής Ασφάλειας και Υγιεινής
ΤΣΟΛΑΚΙΔΟΥ ΣΤΕΦΑΝΙΑ-ΜΑΡΙΑ Διευθυντής Έρευνας και Ανάπτυξης
ΤΥΜΠΟΥ ΠΑΥΛΙΝΑ Διευθυντής εκπαίδευσης
ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ ΔΑΜΙΑΝΟΣ Διευθυντής Προσωπικού και Πληροφοριακών Συστημάτων
ΧΑΡΑΠΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Μηχανικός Σχεδιασμού Προιόντος + Διευθυντής Παραγωγής
ΧΑΣΕΚΙΔΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Διευθυντής Προμηθειών + Διευθυντής Ποιοτικού Ελέγχου
ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΕΛΕΝΗ Διευθυντής Μάρκετινγκ + Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων
ΧΟΥΡΗ ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ Διευθυντής Οικονομικών

Το τμήμα Β4β αποφάσισε να δημιουργήσει την εταιρία Butter Delights (B & D) Βιομηχανία ζαχαροπλαστικής έχοντας υπόψη την εταιρία Φαίδων Α.Ε. Η εταιρία αποφάσισε να κάνει ένα κέικ με γεύση βανίλια.

 

 

 

Το τμήμα Β1α. Οι μαθητές :

Επώνυμο Όνομα ΡΟΛΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Διευθυντής Ασφάλειας και Υγιεινής
ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ-ΣΜΑΡΩ Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
ΑΛΟΥΣΙ ΣΤΕΛΛΑ Γενικός Διευθυντής
ΑΜΟΙΡΙΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Διευθυντής Μάρκετινγκ + Δημοσιών Σχέσεων
ΑΜΟΙΡΙΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ Διευθυντής Έρευνας και Ανάπτυξης
ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ Μηχανικός σχεδιασμού προϊόντος + Διευθυντής Παραγωγής
ΑΣΛΑΝΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ Διευθυντής Ποιοτικού Ελέγχου
ΑΥΓΗΤΙΔΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ-ΕΡΜΙΟΝΗ Διευθυντής Εκπαίδευσης
ΒΑΤΑΜΙΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ-ΘΕΟΛΟΓΟΣ Διευθυντής Προσωπικού
ΒΑΧΑΡΕΛΗ ΑΣΗΜΕΝΙΑ Διευθυντής Προμηθειών
ΓΕΚΤΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Διευθυντής Οικονομικών

Το τμήμα Β1α,  αποφάσισε να δημιουργήσει την εταιρία Fresh Milk έχοντας υπόψη την εταιρία Κουκάκι. Η εταιρία αποφάσισε να κάνει μια κρέμα με γεύση βανίλια σε ένα πλαστικό μπολ με επικάλυψη από τρούφα σοκολάτας.

 

 

 

 Το τμήμα Β1β. Οι μαθητές :

Επώνυμο Όνομα ΡΟΛΟΣ
ΓΕΩΡΓΟΥΣΗΣ ΡΑΦΑΗΛ Διευθυντής Μάρκετινγκ
Γκάνας ΘΕΟΔΩΡΟΣ Γενικός Διευθυντής
ΓΚΟΤΣΙΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Διευθυντής Έρευνας και Ανάπτυξης
ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΙΩΑΝΝΑ Διευθυντής Οικονομικών
ΓΡΗΓΟΡΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Διευθυντής Προσωπικού
ΔΑΜΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Διευθυντής Ποιοτικού Ελέγχου
ΔΕΛΗΓΙΩΡΓΗ ΣΩΤΗΡΙΑ Διευθυντής Προμηθειών
ΔΕΛΗΓΙΩΡΓΗΣ ΠΟΛΥΔΕΥΚΗΣ Διευθυντής Ασφάλειας και Υγιεινής
ΔΕΛΗΠΑΛΤΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ Μηχανικός σχεδιασμού προϊόντος + Διευθυντής Παραγωγής
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ – ΙΩΣΗΦ Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων.

Το τμήμα Β1β,  αποφάσισε να δημιουργήσει την εταιρία Ganas Lifts έχοντας υπόψη την εταιρία KLEEMANN. Η εταιρία αποφάσισε να κάνει ένα ασανσέρ υπό κλίμακα.

 

 

 

Το τμήμα Β2α. Οι μαθητές :

Επώνυμο Όνομα ΡΟΛΟΣ
ΔΡΟΣΑΛΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μηχανικός Σχεδιασμού Προϊόντος + Διευθυντής Παραγωγής.
ΖΑΓΝΑΦΕΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Γενικός Διευθυντής
ΖΕΡΖΕΛΙΔΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ Διευθυντής Οικονομικών
ΖΙΩΓΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ Διευθυντής Μάρκετινγκ + Δημοσίων σχέσεων
ΖΩΓΑ ΣΟΦΙΑ Διευθυντής Προσωπικού
ΗΛΙΑΔΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ Διευθυντής Προμηθειών
ΘΩΜΑΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Διευθυντής Εκπαίδευσης
ΚΑΛΛΙΠΟΣΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ Διευθυντής Πληροφοριακών συστημάτων
ΚΑΛΠΟΥΡΤΖΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Διευθυντής Έρευνας και Ανάπτυξης
ΚΑΡΑΚΕΖΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ Διευθυντής Ασφάλειας & Υγιεινής & Ποιοτικού Ελέγχου

Το τμήμα Β2α αποφάσισε να δημιουργήσει την εταιρία Delice έχοντας υπόψη την εταιρία Torre. Η εταιρία αποφάσισε να κάνει ένα παγωτό με γεύση βανίλια σε ένα χωνάκι με επικάλυψη σιρόπι Σοκολάτας.

 

 

 

Το τμήμα Β2β. Οι μαθητές :

Επώνυμο Όνομα ΡΟΛΟΣ
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ Διευθυντής Μάρκετινγκ + Δημοσίων σχέσεων
ΚΑΡΕΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μηχανικός Σχεδιασμού Προϊόντος + Διευθυντής Παραγωγής.
ΚΑΤΙΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Διευθυντής Ποιοτικού Ελέγχου
ΚΕΣΟΓΛΟΥ ΜΑΡΙΑ Διευθυντής Εκπαίδευσης
ΚΟΖΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Γενικός Διευθυντής
ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ Διευθυντής Ασφάλειας & Υγιεινής
ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Διευθυντής Προμηθειών
ΛΟΓΔΑΝΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ Διευθυντής Προσωπικού
ΜΑΚΡΗ ΓΕΩΡΓΙΑ Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
ΜΑΚΡΥΝΙΩΤΗΣ ΜΑΡΙΟΣ – ΡΙΖΟΣ Διευθυντής Έρευνας και Ανάπτυξης
ΜΑΛΕΤΣΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ – ΓΕΩΡΓΙΟΣ Διευθυντής Οικονομικών

Το τμήμα Β2β αποφάσισε να δημιουργήσει την εταιρία Freeze Love έχοντας υπόψη την εταιρία Torre. Η εταιρία αποφάσισε να κάνει ένα παγωτό με γεύση βανίλια σε ένα χωνάκι με επικάλυψη από πουράκια σοκολάτας και σιρόπι φράουλας.

 

 

 

 

Το τμήμα Β3α. Οι μαθητές :

Επώνυμο Όνομα ΡΟΛΟΣ
ΜΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Διευθυντής Εκπαίδευσης
ΜΑΝΟΥΣΑΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Διευθυντής Μάρκετινγκ & Δημοσίων Σχέσεων
ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Διευθυντής Ποιοτικού Έλεγχου
ΜΙΝΓΚΑ ΛΕΟΝΑΡΔΟΣ Μηχανικός Σχεδιασμού Προϊόντος + Διευθυντής Παραγωγής
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ Διευθυντής Προμηθειών
ΜΟΥΡΑΤΙΔΟΥ ΕΥΔΟΚΙΑ Γενικός Διευθυντής
ΜΠΑΚΑΛΗ ΝΙΚΟΛΕΤΑ Διευθυντής Οικονομικών
ΜΠΑΛΤΑΤΖΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Διευθυντής Προσωπικού
ΜΠΑΧΤΣΕΒΑΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Διευθυντής Ασφάλειας και Υγιεινής
ΜΠΕΝΑΣΒΙΛΙ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Διευθυντής Έρευνας και Ανάπτυξης

Το τμήμα Β3α,  αποφάσισε να δημιουργήσει την εταιρία Choco Like έχοντας υπόψη την εταιρία ΙΟΝ. Η εταιρία αποφάσισε να κάνει τρουφάκια σοκολάτας με επικάλυψη ινδοκάρυδου, τρούφας σοκολάτας, με μίγμα καρυδιών με κακάο και μπισκότου.

Have a Sweet Bite

from choco CHOCOLIKE !!!

 

 

 

Το τμήμα Β3β. Οι μαθητές :

Επώνυμο Όνομα ΡΟΛΟΣ
ΜΠΟΥΡΟΥΤΖΑΚΗΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ Διευθυντής Προμηθειών
ΜΠΡΑΧΙΜΕΤΑΙ ΜΕΛΙΝΑ Διευθυντής Εκπαίδευσης
ΜΩΥΣΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Διευθυντής Έρευνας και Ανάπτυξης
ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ ΑΡΗΣ Διευθυντής Προσωπικού
ΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΔΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ-ΓΕΩΡΓΙΑ Μηχανικός Σχεδιασμού Προϊόντος + Διευθυντής Παραγωγής
ΠΑΛΑΜΙΔΗΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ Διευθυντής Μάρκετινγκ & Δημοσίων Σχέσεων
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Διευθυντής Ασφάλειας και Υγιεινής
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΝΙΚΟΛΕΤΑ Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Διευθυντής Οικονομικών
ΠΕΠΕΓΙΑΝΝΗΣ ΑΔΡΙΑΝΟΣ Διευθυντής Ποιοτικού Έλέγχου
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Γενικός Διευθυντής

Το τμήμα Β3β,  αποφάσισε να δημιουργήσει την εταιρία Cool Ice Cream έχοντας υπόψη την εταιρία Torre. Η εταιρία αποφάσισε να κάνει παγωτό με γεύση βανίλιας με τυρί κρέμα, σε χωνάκια τα οποία το χείλος θα ήταν βαπτισμένο σε σοκολάτα κουβερτούρα με χρωματιστή τρούφα.

 

 

Στο τέλος του 2ου τετραμήνου οι μαθητές θα έπρεπε να έχουν παραδώσει μία γραπτή εργασία που θα περιλάμβανέ 3 «κεφάλαια».

Το 1ο τα καθήκοντα του ρόλου που είχε αναλάβει, όπως ορίζονται από το βιβλίο ή και από πληροφορίες που έχουνε συλλέξει από την εταιρία που έχουν ως πρότυπο.

Το 2ο τις ενέργειες που έκανε στην τάξη, στο σχολείο ως διευθυντής, δηλαδή τον ρόλο του εντός της δικής τους εταιρίας.

Και το 3ο κεφάλαιο (το οποίο δεν βαθμολογείται) μια ελεύθερη έκφρασης έκθεση για όλη την εκπαιδευτική διαδικασία σε όλη την χρονιά.

 

Μερικά αποσπάσματα από εργασίες μαθητών.

 

Ο ΡΟΛΟΣ ΜΟΥ ΩΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

Ο Γενικός Διευθυντής του εργοστασίου είναι υπεύθυνος για όλους τους υπόλοιπους διευθυντές, και για την γενική καλή λειτουργία του εργοστασίου.

Ο ρόλος του είναι κάπως γενικός, χωρίς να έχει κάποια εξειδίκευση σε κάτι συγκεκριμένο, αλλά έχοντας πιο πολύ τη θέση του συντονιστή. Ελέγχει την κατάσταση του εργοστασίου (π.χ. την ανάπτυξη, τις πωλήσεις, τον τομέα της παραγωγής, την κατάσταση των μηχανημάτων και των πρώτων υλών κ.λπ.), παίρνοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες από τις αναφορές των άλλων διευθυντών, που πρέπει να παραδίδονται μετά το τέλος της εργάσιμης ημέρας. Μέλημά του αποτελεί επίσης ο συντονισμός των υπόλοιπων διευθυντών, επιτυγχάνοντας έτσι την καλύτερη λειτουργία του εργοστασίου. Έστω και το παραμικρό λάθος μπορεί να αποβεί μοιραίο για την πορεία της επιχείρησης.

Κατά τις εργασίες, προσπάθησα να δημιουργήσω ένα χρονοδιάγραμμα (το οποίο δεν κρατήθηκε) βάσει τις διαθέσιμες ημέρες και το πλήθος των εργασιών που έπρεπε να εκτελεστούν. Ομολογουμένως, ο διαθέσιμος χρόνος ήταν ελάχιστος, λαμβάνοντας υπ όψη μας πως το μάθημα της Τεχνολογίας καταλαμβάνει μία ώρα την εβδομάδα. Στην κατασκευή της μακέτας, ο ρόλος μου ήταν ίδιος με το ρόλο όλων των υπολοίπων. Κατά της συζητήσεις και τις ομιλίες, βοηθούσα ώστε να τηρηθεί η τάξη.

 

Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΜΑΣ

Το μάθημα που κάναμε ήταν αρκετά ευχάριστο χωρίς ενοχλήσεις και φασαρίες. Πιστεύω πως όλοι οι διευθυντές συνεργάστηκαν αρκετά καλά παρόλο που οι συνεδριάσεις μας ήταν περιορισμένες και πολλές φορές για διάφορους λόγους χάναμε συνεδριάσεις και μαθήματα με αποτέλεσμα να έχουμε λιγότερο χρόνο από όλα τα άλλα τμήματα.

Ο καθηγητής μας ήταν υπομονετικός και ακόμα απορώ πως μας ανέχτηκε μιας και δεν είμαστε και τα πιο υπάκουα παιδιά και πίστευε σε εμάς πράγμα που μας έδινε θάρρος και τη θέληση να κάνουμε κάτι που θα μας έκανε ικανοποιημένους. Περάσαμε αρκετά ωραία και αυτό το οφείλουμε σε όλους τους διευθυντές αλλά και στον καθηγητή μας.

 

Ο ρόλος μου ήταν Διευθυντής Πληροφοριακών συστημάτων και Εκπαίδευσης Μηχανογράφησης. Ήταν κατά την γνώμη μου όχι και τόσο απαιτητικός ρόλος σε σχέση με των υπολοίπων. Χρειαζόταν να ήξερες σχετικά με τους  ηλεκτρονικούς υπολογιστές όπου ουσιαστικά αυτή ήταν η μόνη προτεραιότητα για να κατέχεις την ειδικότητα αυτή. Ο ρόλος μου ήταν να δημιουργώ αρχείο σε ηλεκτρονική μορφή με τους Διευθυντές, τα ονόματα και τις υποχρεώσεις τους στην παρασκευή του προϊόντος ,επίσης ο ρόλος αυτός εποπτεύει τη διαχείριση και συντήρηση των τεχνολογικών υποδομών της εταιρείας, και κατευθύνει τους πιο νέους και άπειρους διευθυντές στα πληροφοριακά συστήματα όταν είναι απαραίτητο. Επίσης όποιος χρειάστηκε την βοήθειά μου για τον υπολογιστή, τον βοήθησα διευθυντής Μάρκετινγκ χρειάστηκε την βοήθειά μου για το logo της βιομηχανίας μας και για την αφίσα για να διαφημίσουμε το προϊόν που φτιάξαμε. Έφτιαξα επίσης τους κατάλληλους πίνακες με τα ονόματα των διευθυντών για τον γενικό διευθυντή, τον διευθυντή προσωπικού και για τον διευθυντή οικονομικών για τα έσοδα και έξοδα του τμήματος. Ελπίζω να βοήθησα όσο μπορούσα τους υπόλοιπους διευθυντές σε ότι και αν με χρειάστηκαν.

Πιστεύω ότι ήταν ωραίο σαν μάθημα, αλλά αυτή η τελική εργασία ήταν πολύ κουραστική. Πραγματικά έκανα τουλάχιστον 4 ώρες για να βρω και άλλες πληροφορίες για το μάθημα και να ψάξω. Και μέχρι να τα γράψω στον υπολογιστή άλλη πόση ώρα με πήρε. Ήταν λίγο δύσκολη να την τελειώσεις και νομίζω συμφωνούν πολλά παιδιά μαζί μου..Στα  προηγούμενα μαθήματα που κάναμε σηκώναμε λίγα παιδιά χέρι. Δυστυχώς δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο που βρίσκανε το μάθημα της τεχνολογίας βαρετό, εμένα μου άρεσε ..και μάθαμε και χρήσιμα πράγματα για την συνεργασία και την ανοχή με τους άλλους, αυτά θα μας βοηθήσουν στην ζωή μας γενικά.

 

2οΚΕΦΑΛΑΙΟ

Σε αυτό το κεφάλαιο θα αναφέρω τι έκανα εγώ η ίδια για την ομάδα μου, και όλους τους διευθυντές.

Εγώ σαν διευθυντής προσωπικού έκανα τα εξής:

  • Καταρχήν έφτιαξα το οργανόγραμμα της ομάδας μου.
  • Έγραψα τα κατάλληλα καρτελάκια για τον καθένα τα οποία θα τα φορούσα πάνω τους.
  • Σχεδίασα και έφτιαξα τα καρτελάκια όπου θα τα έβαζαν στα θρανία τους.
  • Δημιούργησα τα βιογραφικά τους.
  • Ακόμη έφτιαξα έναν πίνακα όπου είχε σημειωμένα τα στοιχεία του καθενός.
  • Αξιολόγησα μαζί με τον γενικό διευθυντή τους υπόλοιπους διευθυντές και βάλαμε βαθμούς.

 

Όλοι συνεφέρανε, άλλοι λίγο άλλοι πολλοί, όμως πιστεύω πως το αποτέλεσμα ήταν ικανοποιητικό. Το μόνο πρόβλημα πιστεύω πως ήταν η όχι και τόσο καλή συνεννόηση. Πιστεύω όμως ότι αν κάναμε περισσότερα μαθήματα ή εάν ακόμα δεν χάναμε τόσα πολλά. Πάντως ακόμα και έτσι τα καταφέραμε και κάναμε ένα προϊόν που ευχαρίστησε και εμάς αλλά και τους πελάτες-συμμαθητές μας. Θα ήθελα επίσης να πω πως πήραμε πολλά θετικά σχόλια από τους πελάτες μας.

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2Ο

Αρχικά παρακολουθήσαμε παρουσιάσεις σχετικά με το μάθημα της τεχνολογίας .Έπειτα ορίσαμε τους ρόλους στους μαθητές και δημιουργήσαμε την εταιρία μας. Πήραμε το οργανόγραμμα της εταιρίας πρότυπο που είχαμε.

Στα επόμενα μαθήματα κάναμε συναντήσεις και συζητούσαμε θέματα σχετικά με την εταιρία .Εγώ ήμουν υπεύθυνη για την εύρεση του ονόματος της εταιρίας καθώς και του λογότυπου .Έπειτα έκανα μια ερευνά στους μαθητές του σχολειού για να καταλήξουμε σε τι προϊόν θα φτιάξουμε .Αφού βρήκαμε πια συνταγή που θα εκτελέσουμε, μαζέψαμε τα απαιτούμενα χρήματα και αγοράσαμε τα υλικά για να φτιάξαμε το προϊόν μας αρχίσαμε την προώθηση και έπειτα την πώληση του. Τα έσοδα αυτά που κερδίσαμε θα τα δώσουμε στο ταμείο της τάξης μας.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3Ο

Δεν περίμενα ότι το μάθημα της τεχνολογίας θα ήταν τόσο ενδιαφέρον .Η δημιουργία μιας μικρής εταιρίας ήταν πολύ ευχάριστη εμπειρία  .Παρόλο αυτά πίστευα πως θα μπορούσαμε να είχαμε συνεργαστεί καλύτερα και να είχαμε περισσότερα εισοδήματα από την πώληση του παγωτού .Επίσης θα μπορούσαμε να κάναμε περισσότερα για την διαφήμιση του προϊόντος .Σε γενικές γραμμές όμως πιστεύω πως κάναμε καλή δουλεία.

Ευχαριστώ όλους τους μαθητές για αυτήν την υπέροχη εμπειρία ζωής. Καλή επιτυχία στις εξετάσεις και Καλό Καλοκαίρι .

Λευθερούδης Θεόδωρος.